HTML

Budapesti Márton

Miről szól ez a blog? Mindenről, ami éppen eszembe jut! Kedvenc személyek helyek, élmények, események. Budapest, Magyarország és a Nagyvilág.

Külső feed

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Hűtőgép vásárlás

2013.11.27. 14:28 BudapestGuy

A család úgy döntött, hogy a régi 15-20 éves hűtőnk megérett a cserére. No, elkezdtem felkutatni a legmegfelelőbb hűtőszekrényt a neten, kezdetben nem túl sok sikerrel. Menet közben kupálódtam ki, hogy mit is jelent az A+++ besorolás, az éves fogyasztás. A legkevesebbet fogyszató modellek között is akár 4-5szörös árkülönbség van, ami azért eléggé zavaró. Én nem akarom pusztán a hangzatos márkát (és a marketingesek büdzséjét) megfinanszírozni pluszban, nekem csak a technológia kell, a hűtőszekrény. Megnéztem az árösszehasonlító oldalakat, hol mennyiért kapok olcsó hűtőszekrényt.

Szerintem vagy Bosch, vagy Gorenje lesz a befutó. Ez utóbbi jóval olcsóbb ár mellett majd' 60 literrel nagyobb hűtőteret nyújt. A kialakítása, megjelenése se annyira gáz, meg lehet szokni:

 

komment

süti beállítások módosítása