HTML

Budapesti Márton

Miről szól ez a blog? Mindenről, ami éppen eszembe jut! Kedvenc személyek helyek, élmények, események. Budapest, Magyarország és a Nagyvilág.

Külső feed

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Cipő webáruház kerestetik

2013.10.30. 14:12 BudapestGuy

Már feltúrtam a netet, hogy végre találjak valami normális cipő webáruház oldalt, cipő outletet, de sokáig csak árnyékra vetődtem, és már kezdtem unni a keresgélést. A www.cipotrend.hu viszont jó helynek bizonyult. Számomra nagyon fontos a minőség, az eladó megbízhatósága, ha márkás cipőről van szó, akkor a cipő eredetisége, de ugyanígy a cipő garanciája és cseréje is.

Nem akarok KERMI vizsgálatokra várni, nekem nem kell a bulsitelés a mindenféle jogszabályokról. Ha az áru pocsék, kérem vissza a pénzem. Nehogy már a végén még én szíjak egy gagyi, használhatatlan cipővel, míg a lemelózott pénzem meg ott van az eladónál.

A Pepe Jeans cipők nekem elég szimpatikusak, tök jól néznek ki, az áruk se magas.

komment

süti beállítások módosítása