Szépen kiépült a Nemzeti Dohánybolt hálózat Budapest szerte! Ez a szín- és formavilág (és általában az egész arculat, úgy ahogy van) egyszerűen hánytató. Gondolom ez is volt a cél, hiszen nem irányulhat semmilyen mozzanat arra, hogy megkedveltessék a dohányzást bárkivel is.
A hír24.hu külön videoriportban foglalkozott az üggyel, mármint a design ügyével. És az üzenetével:
Szerintem a külföldiek többsége tényleg nem tudja, mi is lehet ezekben a boltokban (nem is boltnak sejtik, valószínűleg), így be se térnek oda dohányárut vásárolni. Nem mintha a külföldiek vásárlásaiból élne a magyar költségvetés.
Számomra nagy meglepetés volt az első alkalom, amikor beléptem egy ilyen üzletbe. Ha a megjelenés szigorúan szabályozott és minden dohányboltra kötelező érvényű, akkor egyöntetűen kijelenthető, hogy ezek a dohányboltok mind nagyon komor hangulatúak.